rondreis-spanje-portugal-2017.reismee.nl

Spanje en Portugal 2

Wij zijn vanuit Bilbao verder gereden naar luarca en op een prachtige Camperplaats gestaan aan het strand voor € 4,00. Mooie wandeling gemaakt en de volgende dag doorgereden naar la Corunia, een prachtige stad aan zee met mooi aangelegde fietspaden. Een prachtige oude binnenstad met veel historie. Nu, zaterdag 20 mei aangekomen in Santiago de Compostela. Vandaag dus stukje van 65 km. de Cathadraal bezocht en morgen de rest van de stad. Veel pelgrims gezien maar ook onderweg, die op het eindpunt aankwamen en erg blij waren

Joke en Ernst

Leuk om te horen, lekker goedkope camping. Ik kan mij voorstellen dat de wandelaars erg blij zijn met het eind doel. Geniet lekker verder.
Wij zijn op dit moment in Verona, ook prachtige stad met veel kathedralen, waarvan ook met mooie fresco's en schilderingen. natuurlijk een kaarsje aan gestoken. Vanavond waren we bij een concert van un volo, praaaaachtig geweldig, wat een enorm arena vol met Itallieanen. Morgen verder.

Ingrid en Max

Het is duidelijk te zien dat jullie genieten,heerlijk !!! Ga zo door!! Laat ons mee genieten door vele mooie foto's te sturen.

Gonny

We blijven het doen zolang we een beetje internet hebben anders lukt helaas niet.????????????

Truus Geurt

Van uit Schoorl wensen wij jullie nog veel mooi's, Maar ook aan de Nederlandse kusten is veel te zien alleen anders. La Rocelle sprak mij erg aan we hebben namelijk een week op het Eiland gezeten wij vonden het heel mooi. Nu alweer in Spanje geniet van al het mooi's wat op jullie weg tegen komt.