rondreis-spanje-portugal-2017.reismee.nl

Spanje 8

Hallo daar, hier weer even een berichtje.

Vanuit Ericeira aan de kust lekker bijgekomen, door naar Lissabon, altijd eerst plek vinden voor de camper en natuurlijk voor ons om te slapen. Dat was niet zo simpel, maar toch camping gevonden helaas heel druk en de duurste tot nu toe 31 euro per nacht, nou dat zijn we niet gewend maar enfin wel bus voor de camping die ons voor 1.85 midden in Lissabon bracht dus alla.

Wat een stad, vol van cultuur en historie niet normaal wat daar ook allemaal gebeurd is van oorlogen en aardbevingen, daar zijn ook bruggen en standbeelden en torens naar vernoemd.We hebben er twee dagen rondgebanjerd en weinig kerken bekeken want dat hadden we wel een beetje gehad, je word helemaal bekeerd in dit land.

Vandaag verder gereden naar de Serra de Monchique waar we heeeeeeel graag willen wandelen, we hebben een camping gevonden in de middel of nowhere maaaar toch WiFi en een zwembad dus top. Alleen denken ze hier dat het te heet is om te lopen word 37 graden dus raden ze het af om te gaan lopen,maaaar dat is voor morgen voor nu slaap lekker voor straks allemaal, knuffels van ons en de groetjes.

Joke

Wat een heerlijk land Porugal, zijn wij 6 weken geweest in, ik denk 2005.
Lissabon om stad om aan te bevelen, wat een schoonheid.
Wijj vertrekken naar Eerst de grotten bekijken waar het marmer vandaan komt dan naar Milaan en dan naar huis.
Goede reis verder.

els