rondreis-spanje-portugal-2017.reismee.nl

Spanje 10

Hallo, hier weer even een up- date , was even rustig omdat we in Pera op een camping terecht kwamen die zo gezellig,mooi, prachtig en rustig was dat we besloten om eens even bol aan te doe. Toen we donderdag weg wilden hadden we helaas een slappe band die echt vervangen moest worden vertelden ze in de garage, had een klapband kunnen worden, maar gelukkig niet, maar de banden moesten besteld worden en konden vrijdag avond om 20.00 uur er omgelegd worden. Het was zooooo heet dat we besloten om tot zaterdag te blijven omdat we dan in ieder geval s'nachts de airco hadden.

Zaterdag vertrokken naar Faro, prachtig vissersdorp aan zee met hele mooie lagunes en weer zooooo heet dus weer een camping opgezocht met stroom jullie weten waarom.

Zondag vroeg vertrokken i.v.m. De warmte we waren vlakbij Cordoba dus heel vroeg de stad in niet te geloven weer zo mooi zie foto,s en nu weer camping want het is nog steeds hier 41 graden dus in de camper en airco aan.Morgen richting Madrid.

Tot gauw weer en groetjes.